Člověk se musí neustále vzdělávat, jinak zakrní

Pokud se člověk přestane vzdělávat, hýbat nebo cokoliv tvořit, začne chřadnout. Ostatně tento průběh můžeme sledovat u skoro všech důchodců, kteří celý život chodili do práce – tedy něco museli – a najednou nemusí nic. Generace, která byla zvyklá na neustálý bič v podobě půjček a daní a hypoték, je nyní volná a může si dělat, co chce. Víc než půlka ale přestane dělat úplně všechno. Skončí u televize nebo internetu a jejich mozkové buňky pomalu sežerou přihlouplé pořady z televizních stanic tak známých svými jednoduchými zábavami.dvě holčičky čtoucí knihu v lese

Není to ale záležitost jenom důchodců, celá řada mladých lidí má problém udržet se v jakémsi aktivním stavu, protože přeci tolik různých podnětů a různých věcí se nachází za elektronickou obrazovkou. Prosedí celé dny doma a vůbec jim to nevadí. Kdo by to byl řekl, že dnešní generace mladých bude tak moc ohrožena. Byť je fakt, že i mládí v jiných érách a dobách mělo své mouchy, alespoň očima starších, dnešní mládež je vystavena internetu, který nemá obdoby.dvě postavičky znázorňující edukativní dialog

Pokud chce být člověk úspěšný, nesmí se přestat hýbat dopředu. I když to bolí, i když to zebe a i když to pálí, musí jít dál. Učit se, vzdělávat se, objevovat sebe i okolí, dělat věci, vytvářet hodnoty – to všechno musíte dělat, dokud neumřete. Dokud se vám nezastaví srdce nebo vás neprobodne nůž. Lidé, kteří se úplně zastaví, totiž naleznou pouze prázdnotu. A úspěch to určitě není. To samé platí pro kariéru. Pokud chcete být úspěšní, top a chcete dosáhnout vrcholu, musíte být neustále lepší. A proto píšeme neustále, protože každý den je výzva vašemu postavení. Každý den se může objevit někdo, kdo ví víc, kdo udělá víc, kdo zvládne víc. A ten někdo vás může velice lehce nahradit, pokud se necháte. Musíte tak bojovat každý den. A v tom je možná kouzlo důchodu – bojovat už nemusíte, ale měli byste.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru