Vůně přesně na míru

Vůně skutečně může ovlivnit vaši náladu. Pokud bude příjemná, tak se můžete cítit velmi dobře, sebejistě a i kolem sebe poté budete šířit skvělou atmosféru. Bohužel špatně zvolená vůně, která bude navíc intenzivní, tak může zneklidňovat a negativním způsobem ovlivnit. Také je hodně rozhodující o jakou vůni se bude jednat, protože existuje několik možností, které přirozeně obsahují různé komponenty a rovněž i intenzitu vůně.

imgw4

  1. Parfém – obsahuje 15 až 40 % kompozice.
  2. Parfémová voda – 8 až 15 % kompozice.
  3. Toaletní voda – 4 až 8 % kompozice v koncentrovaném lihu.
  4. Kolínská voda – obsahuje 3 až 5 % kompozice ve zředěném, často 70 % lihu.

Podle již uvedených procent můžeme vidět, že parfémy se jeví jako vůně, která bude silná, jistá a rovněž dlouho vydrží. Každý si je vybírá podle vlastního vkusu a uvážení. Je ale také velmi zvláštní, jak reagují odlišně u každého jedince. Je to dáno tím, že každý člověk má svou vlastní specifickou vůni a ta závisí na pokožce, způsoby výživy a dalších parametrech. Co u někoho vyvolá naprosto jedinečnou a příjemnou vůni, u druhého může znamenat velký problém.

Jak používat správně parfémy?

V tomto případě platí zde jasné pravidlo, že méně znamená více. Parfém je totiž sám o sobě velmi silný a měl by se používat na slavnostní příležitosti. Pro denní klasickou vůni je možná lepší upřednostnit parfémovou nebo toaletní kvalitní vodu, která nebude poté působit tak silně a možná i dráždivě pro okolí. Vzhledem k tomu, že parfém je jeden harmonický celek, tak není dobré naráz kombinovat více vůní, jelikož by došlo k disharmonii. Také se nanáší v menším množství a nejlépe na místa, kde je pod pokožkou nejvíce krevních vlásečnic.

imgw5

  • Ušní boltec
  • Loketní důlek
  • Pod kolena
  • Může se nanést i na vlasy
  • Skvěle si rozumí i s oděvy, které jsou vyrobeny z přírodních materiálů a stranou nemusí zůstat ani kožešiny.

Parfémy jsou v podstatě směsi prvků, které mají různé složení a také rozdílnou prchavost. V podstatě jejich základní prvky vůní a další přísady vytváří kompozici.

Skládají se ze tří fází, které se nazývají:

  • Hlava – vnímáme vůni jako první
  • Srdce – rozvíjí se po několika minutách
  • Základ – přichází poslední a působí nejdéle.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru