Pěkné oblečení za pár kaček

Spousta lidí, kteří v životě neviděli pár tisíc pohromadě, má až zarytou představu o tom, co to znamená být bohatý. Spousta neskutečně chudých lidí chodí v těch nejdražších mikinách a kalhotách, vybírají si značkové a drahé tenisky a další kousky oděvu, které však naprosto absentují u těch bohatších. Proč je tomu tak? Je za tím mnohem jednodušší a pochopitelnější důvod, než si myslíte. A ne, není to výcuc z nějaké chytré knihy za pětistovku – to je mimochodem další způsob, jak zbohatnout, prodávat knížky o tom, jak zbohatnout.oblečení v obchodě
 
Protože bohatí lidé jsou bohatí proto, že neutrácejí. Když se rozhodují, jestli si koupí kvalitní tričko, ale bez potisku, jednoduché, a ve slevě v nějakém ne příliš známém obchodě nebo jestli si koupí drahé adidasky za pár tisíc, tak si vždycky vyberou to levnější. Jenomže celé kouzlo je v tom, sestavit takový outfit nebo oděv, který si můžete vzít kamkoliv, aniž by lidem připadalo, že jste nevkusně oblečeni. Podívejte se na Billa Gatese nebo Steva Jobse, když ještě žil. To jsou nesmírně bohatí lidé, jejichž majetek pomalu převyšuje jmění malého státu. Oni ovšem chodí střídmě, mají jednoduché roláky, jednoduché svetry, trička, kalhoty. Jednoduché boty. Vše je nakoupeno tak, aby to pěkně ladilo, aby to mělo šmrnc, ale aby to bylo za co možná nejméně. Proč?
 vznášející se bílá košile v černém prostoru
Protože bohatí lidé zbytečně neutrácejí. A to je fakt.
 
A přesně tohle chybí u té chudší vrstvy. Myslí si, že vypadat úspěšně je to samé jako být úspěšný. V mnohých ohledem tomu tak sice může být – pokud se pohybuje daný člověk ve stejném sociálním kruhu jako lidé, kteří drahé oblečení považují za luxus. Žádný člověk se však nestal bohatým tak, že utrácí deseti tisíce za oblečení a boty. Všechny peníze vrážíte buďto do vzdělávání nebo podnikání nebo práce nebo do investic a na to ostatní si necháváte opravdu minimum. A možná za pár let můžete hovořit nejen o úspěchu, ale taky o tom, že tak vypadáte.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru