Umělá inteligence v běžném životě

Umělá inteligence nám může v mnoha věcech markantně pomoci. Není to ani o tom, že bychom snad přestávali být jako lidé užiteční, je to spíše o delegaci některých úkonů, které se neustále opakují a akorát zabírají čas. Nejlepším způsobem, jak ušetřit čas, je tyto úkony delegovat na nějaký program či někoho jiného, který je za vás bude dělat a vy tak budete mít daleko více prostoru pro svou vlastní práci, kterou můžete nyní i zanedbávat. Zejména kancelářské práce mohou i nyní využít jednoduchých programů jako je excel pro daleko větší automatizaci úkonů, program vše sám vychytá – stačí jenom zadat chytrá rovnice do excelové tabulky a máte to.

velkoměsto

V jednoduchosti je síla

Dokonce i běžný Google asistent nebo Siri mohou pomoci v každodenním zvládání vašich povinností. Mohou také pomoci ve chvílích, kdy se musíte částečně soustředit na něco jiného jako řízení či vaření nebo uklízení. Poznáte, jaká je jejich síla, zejména ve chvílích, kdy byste si bez nich nemohli zavolat taxík, objednat jídlo nebo třeba jen vyhledat nějakou informaci. Vše zadáváte hlasem, tudíž nemusíte zvedat oči ani ruce od rozdělané práce. Zároveň se repertoár úkonů, které chytří asistenti mohou zvládat, neustále zvětšuje.

transitor

Automatizace práce

V celé řadě profesí existuje hned několik velice naléhavých, přesto čas zabírajících a opakujících se úkonů, které vás akorát drží dál od práce. Vezměte si například práci advokáta, který stráví zbytečným papírováním většinu svého času. Představte si, jak by asi služby dobrého advokáta vypadaly, kdyby dokázal veškerou tuto činnost delegovat na nějaký chytrý program, který by to za něj vyřešil. V tom případě byste se potom nemuseli bát špatné obhajoby, protože víte, že daný člověk strávil maximum svého času zabýváním se specifikami vašeho případu, ne nějakým papírováním. Pro samotného advokáta poté automatizace práce spočívá zejména v ulehčení a v daleko větším záběru klientů – namísto času stráveného nad papírováním totiž může strávit čas prací na případu či nabíráním nových klientů – to tak v konečném důsledku může navýšit celkové zisky a teda i posunout advokáta na úplně jinou úroveň.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Sdílet na Facebooku
Sdílet na Twitteru