Typické jarní závady

Když skončí zima, tak je to svým způsobem i úleva pro všechny motoristy. Nicméně toto roční období je skutečně hodně náročné pro auto. Stačí se jen podívat na vozovky. Vznikají nebezpečné výmoly, nešetří se solí, která podvozku neprospívá a krajnice mnohdy mají ještě zmrzlé kusy sněhu či ledu. A je dokázáno, že právě sůl, kterou se posypávají silnice, ve spojení s vlhkem je obzvláště velmi nebezpečná. Není divu, že způsobí snadno problémy na autě, když se při jízdě dostane do různých štěrbinek. Na jaře je tedy nevhodnější doba na ošetření auta, vyspravení prasklinek a na další opravy, jen tak nám bude vozidlo dobře sloužit. Hlavně bude připravené na sezónu.opravář auta

Na co se můžeme podívat

Interiér vozu – chceme, aby byl nejen vzhledný, ale i příjemný. Vlhkost pod koberečky ovšem znamená problém, protože to vypadá, že někudy prosakuje voda dovnitř. Tady je třeba jednat urychleně a závadu co nejdříve odstranit. Na vině je často netěsnící karoserie, což není divu, po zimě tak mohlo dojít k poškození těsnění, ke vzniku díry nebo i se mohlo uvolnit těsnění u předního okna. Problémy mohou nastat i s klimatizací, která by měla přece jenom během léta skvěle fungovat. Jenomže po zimě se bohužel mnohdy setkáme se zpuchřelými gumovými kroužky, což je nejmenší zlo. Daleko horší bude poškození trubek. Nicméně oprava bude nezbytně nutná, a čím dříve, tím lépe v obou dvou případech.auto chce pořádně prohlédnout
Karoserie – ta je bohužel nejvíce na ráně, a tak není divu, že je často poškozený lak, ale také toto je počáteční místo koroze. Kamínky zkrátka nešetří nic a tak i okno se stává pořádným terčem zásahů. Jakmile se prasklinka po kamínku začne rozjíždět, je na místě pouvažovat o výměně. Tady dokonce může hrozit zabavení technického průkazu. Kdo má tažné zařízení, tak by si měl zkontrolovat zásuvku, po zimě může být nefunkční a je třeba ji vyčistit a věnovat ji samozřejmě dostatek pozornosti, abychom poté nelamentovali nad nefunkčním povozem. Přirozeně se nesmí zapomenout na podvozek a výměnu pneumatik.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru